Αγγελίες εργασίας για Διαδικασιες. Ξεκινήστε καριέρα Διαδικασιες στην Ελλάδα!

Βλέπετε 19 από τις 9 αγγελίες.
21 Ιουλ
Σκιάθος [HOTEL ATRIUM]

Περιγραφή Ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Σκιάθο επιθυμεί να προσλάβει για την καλοκαιρινή σεζόν 2019: Κηπουρό Απασχόληση: Εποχική - Πλήρη Πόλη: ΣΚΙΑΘΟΣ Απαραίτητα Προσόντα Εκπαίδευση στις διαδικασίες κηπουρικής / καθαριότητας ξενοδοχείων • Προϋπηρεσία...

... τουλάχιστον 1 έτους σε ξενοδοχείο (4 ή 5 αστέρων)
• Επικοινωνία – Ευελιξία – Ομαδικότητα
Παροχές

• Απασχόληση έως και Σεπτέμβριο με δυνατότητα επέκτασης συνεργασίας και μετά τη σεζόν
• Δυνατότητες εξέλιξης
• Άριστο εργασιακό περιβάλλον

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 162 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης
O κάτοχος της θέσης: 

ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση μεγάλης ομάδας εργαζομένων αποθήκης, προγραμματίζει τα ωράρια, τις βάρδιες εργασίας και τις άδειες των υπαλλήλων
συντονίζει και μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης (διαδικασία παραλαβής - αποθήκευσης προϊόντων, συλλογή παραγγελιών, αποστολή εμπορευμάτων) τηρώντας παράλληλα τις προβλεπόμενες διαδικασίες 
ελέγχει τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας προϊόντων, ενημερώνοντας παράλληλα τους αρμόδιους για πιθανά προβλήματα εντός του προκαθορισμένου χρόνου 
καταμερίζει τις εργασίες στο προσωπικό 
παρακολουθεί την ορθή τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας από το προσωπικό της αποθήκης 
παρακολουθεί τους δείκτες απόδοσης της αποθήκης (KPIs) 
παρακολουθεί τα μεγέθη και εκδίδει αναφορές μέσω των συστημάτων διαχείρισης της αποθήκης 

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 168 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Περιγραφή Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Μελετών και Αδειοδοτήσεων το οποίο έχει την αρμοδιότητα για τον συντονισμό των πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων, τις επαφές με τις αρμόδιες αρχές, τον εντοπισμό προβλημάτων σε υφιστάμενα καταστήματα, τις ανακαινίσεις και τις κατασκευαστικές μελέτες εφαρμογής νέων έργων και ειδικών project. 
Πιο συγκεκριμένα μέσω της διεύθυνσης της ομάδας του τμήματος και τον συντονισμό των εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών: 

Επίβλεψη, συντονισμός και καταγραφή όλης της διαδικασίας έκδοσης των τυπικών απαιτήσεων για το σύνολο των γραφείων, αποθηκών και καταστημάτων της εταιρίας (π.χ. πολεοδομικές άδειες, μελέτες και άδειες πυρασφάλειας, τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, άδειες λειτουργίας) 
Διαχείριση και συνεργασία με δημόσιους φορείς και εποπτικές αρχές, επίλυση πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων μετά από ελέγχους που διενεργούν στην εταιρία
Συντονισμός και παρακολούθηση της ομάδας του τμήματος και των εξωτερικών συνεργατών/μελετητών σε σχέση με τη σύνταξη μελετών εφαρμογής, τευχών δημοπράτησης, επιβλέψεις έργων και καταγραφή σχετικών διαδικασιών 
Επίβλεψη της τήρησης υγειονομικών διατάξεων, την έκδοση και την αντικατάσταση αδειών λειτουργίας καταστημάτων και την εναρμόνιση της εταιρίας με την υγειονομική νομοθεσία
Συντονισμός ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των ιδιόκτητων κτιρίων του δικτύου και διατήρηση της βάση δεδομένων όλων των αδειών της εταιρίας σε άριστο επίπεδο  
Παρακολούθηση και υλοποίηση θεμάτων Ασφαλείας & Υγείας Εργαζομένων ή και άλλων εξειδικευμένων project
Συνεργασία με τα τμήματα Σχεδιασμού, Κατασκευών, Εξοπλισμού και Real Estate της εταιρίας, με στόχο την επίτευξη των στόχων της Διεύθυνσης Business Development
Ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις της νομοθεσίας που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και εντοπισμός των αναγκαίων αλλαγών στις σχετικές διεργασίες και διαδικασίες του τμήματος

Tags:

09 Ιουλ
Θήβα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία παραγωγής τροφίμων, επιθυμεί να προσλάβει Διευθυντή Παραγωγής Τροφίμων με έδρα στα Οινόφυτα. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που...

... έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού λειτουργίας του εργοστασίου και μεριμνά για την τήρησή του, ελέγχοντας τις αποκλίσεις και παρουσιάζοντας εγκαίρως στοιχεία που τις δικαιολογούν.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους, μεριμνώντας για την εκπαίδευσή τους, συμμετέχοντας στη διαδικασία πρόσληψης, αξιολόγησης, μετάθεσης και ενδεχομένως απόλυσής τους, σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες. Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Διαμορφώνει για όλα τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του τις απαραίτητες γραπτές εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες, εγγυώμενος την μελλοντική πιστή τήρησή τους.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου, των προτύπων ασφαλείας και ποιότητας.
Συνεργάζεται με τα τμήματα εφοδιασμού, αποθήκευσης, λογιστηρίου, διανομής και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους στην παραγωγική διαδικασία με γνώμονα την τήρηση των στόχων παραγωγής, την εξυπηρέτηση των πελατών και την οικονομικότερη λειτουργία της μονάδας.
Ερευνά και προτείνει νέες μεθόδους παραγωγής με σκοπό να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγικής μονάδας της εταιρίας.
Επικοινωνεί κατάλληλα με τους εκπροσώπους των πελατών προκειμένου να αξιολογήσει και αξιοποιήσει επιχειρησιακά τις πληροφορίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της αποδοτικότητας της παραγωγικής διαδικασίας.
Ερευνά τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα που θα οδηγήσουν την εταιρία στο να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες της.
Τηρεί το πρόγραμμα συντηρήσεως του μηχανολογικού εξοπλισμού της μονάδας σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών και τις σχετικές εταιρικές διαδικασίες.
Συμμετέχει σε επιχειρησιακές παρουσιάσεις και εκθέσεις που θα πείσουν τους πελάτες και τους εκπροσώπους τους ότι η συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα αποτελεί έναν άριστο προμηθευτή προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνονται για το υψηλό επίπεδο ποιότητάς τους.
Υπεύθυνος για τη βέλτιστη λειτουργία των γραμμών παραγωγής σκοπό την επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης/ανώτατης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μηχανικής
Εμπειρία 5-10 ετών σε αντίστοιχη θέση.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

08 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

01 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη στελέχωση θέσεων Πωλητή/ Ταμία Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία
του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

Tags:

23 Ιουν
Ιωάννινα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στα Ιωάννινα, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητή/ Πωλήτριας Καταστήματος.

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επεξεργασία και διαχείριση παραστατικών παραγγελιών, αλλαγές τιμών και επιστροφές προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του τομέα ευθύνης του εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.