Αγγελίες εργασίας για Αναπτυξη. Ξεκινήστε καριέρα Αναπτυξη στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 26 αγγελίες.
08 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Εταιρεία παροχής υπηρεσιών]

Ζητούνται άμεσα νέοι για το τμήμα πωλήσεων μεγάλης εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Αρμοδιότητες : Συνεχής προώθηση και υποστήριξη πωλήσεων Διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου Επίτευξη στόχου Προφίλ υποψηφίου: Ιδανικός υποψήφιος θα θεωρηθεί νέος, ηλικίας...

... 20-30 ετών, δημιουργικός, καινοτόμος με ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και άριστη ικανότητα διαχείρισης χρόνου.
Επιθυμητή η εμπειρία σε παρουσιάσεις.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στο παρακάτω mail. Θα υπάρξει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με όσους υποψήφιους αξιολογηθούν θετικά.

Tags:

07 Αυγ
Λάρισα [apagsu]

Γεωπόνος Αρμοδιότητες: Ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων, υπεύθυνος σποροπαραγωγής και τεχνική υποστήριξη πελατών Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος γεωπονικής (ΑΕΙ/ΤΕΙ), κάτοχος άδειας οδήγησης Επιθυμητά Προσόντα: Από εταιρεία παραγωγής και εμπορίας σπόρων μεγάλης...

... καλλιέργειας, ζητείται γεωπόνος (ΑΕΙ/ΤΕΙ) με έδρα τη περιοχή της Θεσσαλίας (κατά προτίμηση στο νομό Λάρισας). Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.Αρμοδιότητες: ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων στην περιοχή της Θεσσαλίας, υπεύθυνος διαδικασίας σποροπαραγωγής καθώς και τεχνική υποστήριξη στον αγρό. Αναζητούμε ένα άτομο δραστήριο, εξωστρεφή, με ισχυρό κίνητρο στην επίτευξη αποτελεσμάτων, που το χαρακτηρίζει η ειλικρίνεια, η εργατικότητα, η συνέπεια και η εντιμότητα. Η ύπαρξη προϋπηρεσίας δεν είναι προαπαιτούμενο ωστόσο θα αποτελέσει ένα πλεονέκτημα.
Η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων, αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο.

Tags:

06 Αυγ
Αθήνα [AIRCANTEEN A.E]

Η εταιρεία AirCanteenA.E. εταιρεία εστίασης που εκμεταλλεύεται καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός αεροδρομίων και άλλων κλειστών αγορών, Αναζητά: ΠΩΛΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ (ΚΩΔ 02) για τα καταστήματα στο Αεροδρόμιο Αθηνών Ελ. Βενιζέλος Προφίλ υποψηφίου: Επαγγελματική...

... εμπειρία στον κλάδο της εστίασης (καφέ)
Επικοινωνιακός, πρόσχαρος, πρόθυμος, εργατικός, συνεπής και συνεργάσιμος
Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
Στρατιωτικές υποχρεώσεις εκπληρωμένες
Πιστοποιητικό υγείας σε ισχύ

Αποστολή Θέσης: Να συνεισφέρει στην άριστη λειτουργία του καταστήματος με τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη και σύμφωνα με τις προδιαγραφές της AIRCANTEEN.


Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Μηνιαίο, σταθερό μισθό με ασφάλιση
Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης

Aποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail επισημαίνοντας τον ΚΩΔ 02.

Tags:

05 Αυγ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας σ’ ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brand της αγοράς; Σε ενδιαφέρει η προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού...

... για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen).

Ρόλος Θέσης Εργασίας
• Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Team θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

02 Αυγ
Αθήνα [Μεγάλη Εταιρεία Τραπεζικού Ομίλου]

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Μεγάλος Χρηματοοικονομικός Όμιλος με ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά και με στρατηγικό στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελληνική Αγορά και μακροπόθεσμο ορίζοντα Επενδύσεων σε έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους κλάδους...

... αναζητά άμεσα 3 φιλόδοξους Υποψηφίους, για ένταξη στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Στελεχών της Εταιρείας μας, με σκοπό την Εκπαίδευση και την Εξελιξή τους.

Προφίλ Στελεχών

Ο ρόλος:
Χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με πελάτες
Ανάλυση Αναγκών υποψήφιων πελατών αλλά και ανάλυση Ασφαλιστικών Κινδύνων (Risk Management)
Προσφορά ολοκληρωμένων και πρωτοποριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη με προσωπική παρουσία στην εκτέλεση του έργου

Εμπειρία και Δεξιότητες:
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε πελατοκεντρικές θέσεις
Άριστες Επικοινωνιακές Ικανότητες
Καλή χρήση προγραμμάτων Η/Υ
Πνεύμα ομαδικότητας και φιλική συμπεριφορά
Δυναμική Προσωπικότητα
Ευελιξία και επικέντρωση στην επίτευξη στόχων
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Φιλοδοξία για Επαγγελματική Εξέλιξη

Προνόμια και Παροχές:
Συνεχή Εκπαίδευση και Ανάπτυξη σε σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον
Ελκυστικό Πακέτο Παροχών
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης
Επιμόρφωση βάσει σύγχρονων Εκπαιδευτικών Εργαλείων και Μεθόδων
Εύκολη Πρόσβαση

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως υποβάλλουν άμεσα το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω e-mail.

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Υποστήριξης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.       
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η θέση αφορά στην τηλεφωνική υποστήριξη πελατών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες (τερματικά POS) μέσω της διαχείρισης κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασία.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας 


Εξυπηρέτηση και  υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφώνου, email και fax σε τερματικά POS 
Έλεγχος ιστορικού και χρήση εργαλείων και συστημάτων, με στόχο την διάγνωση του τεχνικού ζητήματος και τυχόν προώθηση του αιτήματος σε άλλο τμήμα.
Συνεργασία με μέλη της ομάδας ή και με άλλα τμήματα για την παρακολούθηση αιτημάτων ή προβλημάτων
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση, καταγραφή επαναλαμβανόμενων προβλημάτων κτλ). 

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Περιγραφή θέσης:  Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η του καταστήματος της Εταιρείας στη Θεσσαλονίκη.    Πιο συγκεκριμένα θα είναι υπεύθυνος για: την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος  τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη πωλήσεων την εξυπηρέτηση...

... πελατών & τη σωστή ενημέρωσή τους 
εφαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής της Εταιρείας
την διοίκηση και ανάπτυξη υφιστάμενου ανθρώπινου δυναμικού
την τήρηση των κανόνων και των αρχών λειτουργίας της Εταιρείας

Tags:

31 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Dorodouli Distillery]

Η Dorodouli Distillery είναι το μοναδικό, εξειδικευμένο αποσταγματοποιείο στην Ελλάδα που παράγει δεκαπέντε διαφορετικές γεύσεις με απόσταξη σταφυλιών και κρασιού. Δημιουργήσαμε μια καινούργια προοπτική στις παγκόσμιες γεύσεις περίφημων αποσταγμάτων. Η μοναδικότητα...

... των προϊόντων μας είναι οι καρποί του πάθους μας για εξέλιξη και καινοτομία στην παράδοση. Ελέγχουμε και επεκτείνουμε τις δυνατότητες μας σε μια ανοιχτή εταιρεία όπου: “the spirit can distill spirits”.

Δουλεύοντας στην Dorodouli Distillery σημαίνει ότι είσαι συνεργάσιμος, δημιουργικός, έχεις πάθος για ανάπτυξη και γνωρίζεις σχετικά με fine dinning και premium spirits. Είσαι άτομο που γνωρίζει την παγκόσμια αγορά αποσταγμάτων και την υψηλή προοπτική της ελληνικής κουλτούρας στον κλάδο?

Αν και εσύ μοιράζεσαι το πάθος για ανάπτυξη των ελληνικών προϊόντων πολυτελείας, έχεις κέφι και διάθεση για προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη, τότε μια καριέρα στο αποστακτήριο Dorodouli μπορεί να είναι αυτό που σου ταιριάζει.

Σου αρέσει να επικοινωνείς με τους ανθρώπους? Ικανοποίησε με την επιτυχία σου στις πωλήσεις? Ενημερώνεσαι για τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο των Alcoholic spirits?

Είναι η καταλληλότερη στιγμή να συμμετάσχεις στην ομάδα μας!

Επιθυμητές προϋποθέσεις:
· Εργασιακή Εμπειρία στον κλάδο Horeca
· Απόφοιτη/ος Λυκείου τουλάχιστον
· Βασικές γνώσεις σε τεχνικές πωλήσεων
· Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή

Θα εκτιμηθεί:
· Γνώσεις Bartender
· Μία καλή παρουσία και επικοινωνία μέσω του προφίλ στα social media
· Δυνατότητες Marketing
· Ικανότητα εκπαίδευσης ομάδας ανάπτυξης πωλήσεων και διατήρησης χαρτοφυλακίου

Υπευθυνότητες:
· Εκμάθηση και ένταξη στις αρχές και φιλοσοφία της Dorodouli Distillery.
· Διαχείριση των key account πελατών
· Δημιουργία φερέγγυων συνεργασιών
· Να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους πώλησης σύμφωνα με τις βασικές μας αρχές Marketing
· Διαχείριση ευρέος φάσματος σημείων πώλησης
· Προγραμματισμός επισκέψεων
· Στενή συνεργασία με την ομάδα Marketing τηε εταιρείας για επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων
· Συλλογή και ανάλυση feedback και πληροφοριών από την αγορά
· Σωστή διαχείριση υλικού προώθησης
· Συμμετοχή στα talk- points με προσωπική γνώμη
· Να δραστηριοποιείται και λειτουργεί ως Brand Ambassador
· Συμμετοχή σε ειδικά projects / events.

Προσφέρουμε:
· Σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
· Διαρκή εκπαίδευση
· Ευκαιρίες εξέλιξης
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

31 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

30 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΓΕΩΠΟΝΩΝ Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει τρεις (3) γεωπόνους με έδρα τη Θεσσαλονίκη: 1) Γεωπόνο...

... - Ειδικό στην Υδροπονία και στις Υδροπονικές καλλιέργειες
2) Γεωπόνο - Ειδικό στη Θρέψη Φυτών και τα Λιπάσματα
3) Γεωπόνο - Πωλητή Ειδικών Προϊόντων Θρέψης

Απαραίτητα προσόντα:
Πτυχίο Γεωπόνου
1) Ειδίκευση στην υδροπονία και στις υδροπονικές καλλιέργειες
2) Ειδίκευση στη θρέψη φυτών και στα λιπάσματα
3) Άριστη γνώση θρέψης φυτών & λιπασμάτων
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office κλπ.)
Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων
Επαγγελματικό προφίλ
Ηλικία έως 40 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
Εργασιακή εμπειρία σε σχετικό αντικείμενο:
1) Υδροπονικές μονάδες
2) Θρέψη & λιπάσματα
3) Πωλήσεις προϊόντων θρέψης
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε σχετικό αντικείμενο
Γνώση βαλκανικής γλώσσας (σερβικά, βουλγαρικά, ρουμανικά, ουγγρικά κλπ.)
Γνώσεις φωτογραφίας & βίντεο (λήψη & editing)
Δεξιότητες στην οργάνωση
Μεθοδικότητα και ευελιξία

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ Η/Υ - DIGITAL MARKETER Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών marketing γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει: Προγραμματιστή - Digital...

... Marketer πλήρους απασχόλησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Καθήκοντα:
- Δημιουργία (web design) και διαχείριση - ενημέρωση ιστοσελίδων
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στα Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube κλπ.)
- Δημιουργία και διαχείριση business λογαριασμών στα παραπάνω κανάλια
- Διαχείριση Google Analytics & Google My Business
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στο δίκτυο της Google (Google Ads, Google Display κλπ.)
- Καθημερινή ενημέρωση των Social Media λογαριασμών των πελατών
- Διαφήμιση στα Social Media μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων
- Δημιουργία και αποστολή μαζικών e-mails μέσω Mailchimp
- Διαχείριση του marketing material των πελατών μας (φωτογραφίες, βίντεο, ρεπορτάζ, στοιχεία προϊόντων)
- Επαγγελματικές παρουσιάσεις σε κοινό (στα Ελληνικά και στα Αγγλικά)

Απαραίτητα προσόντα:
- Πανεπιστημιακές Σπουδές Πληροφορικής
- Άριστη γνώση της Ελληνικής της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, Powerpoint κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης λογαριασμών Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης Google Ads & Google Αnalytics
- Άριστη γνώση λογισμικού δημιουργίας και διαχείρισης ιστοσελίδων (Wordpress, Joomla)
- Άριστη γνώση εφαρμογών επεξεργασίας εικόνας (Αdobe Photoshop)
- Άριστη γνώση εφαρμογών διανυσματικών γραφικών (Corel Draw, Adobe Illustrator κλπ.)
- Ικανότητα συγγραφής κειμένων (content writing)
- Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων σε κοινό
- Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
- Επαγγελματικό προφίλ
- Ηλικία έως 35 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
- Σπουδές Επικοινωνίας ή Marketing
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώσεις φωτογραφίας
- Γνώση νομοθεσίας GDPR
- Δεξιότητες στην οργάνωση
- Μεθοδικότητα και ευελιξία
- Δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο των προσόντων
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, χημική βιομηχανία της Αθήνας επιθυμεί να προσλάβει παρασκευαστή στο Ν. Ηράκλειο Αττικής. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι: Απόφοιτοι ανώτερης σχολής βοηθών χημικού, ή Βοηθών φαρμακοποιού ή ΤΕΙ Κοσμετολογίας / Αισθητικής. Προκειμένου περί ανδρών...

... με εκπληρωμένες τις στρατιωτικές υποχρεώσεις.
Με άριστη γνώση Αγγλικής.
Με προϋπηρεσία σε θέση παρασκευαστή στη βιομηχανία ή τον κλάδο υγείας.
Με άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και επίδειξη πνεύματος συνεργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:
Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα οργανωμένο και φιλικό περιβάλλον.
Εξαιρετικές δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης σε ένα υγιή επιχειρησιακό οργανισμό.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Αθήνα [MTC LTD]

Office & Customer Care Assistant σε εταιρία Β2Β (Primary Pharmaceutical Packaging) με έδρα την Αττική και ηγετική θέση στο τομέα της. Βασικές αρμοδιότητες: • Γραμματειακή υποστήριξη/ Αρχειοθέτηση • Επεξεργασία & παρακολούθηση παραγγελιών μέχρι και της αφίξεως των εμπορευμάτων • ‘Έλεγχος...

... & Συντονισμός μεταφορών
• Ενασχόληση με την τιμολόγηση, συμφωνία υπολοίπων πελατών-προμηθευτών, συνεχής έλεγχος και παρακολούθηση κυκλώματος αποθήκης Singular Manager Next.
• Επικοινωνία με πελάτες – προμηθευτές εξωτερικού για την επίλυση διάφορων θεμάτων
• Υποστήριξη γενικών εργασιών του λογιστηρίου
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών εγγράφων.
• Οργάνωση και εκτέλεση των καθημερινών εργασιών του γραφείου.
Απαραίτητα προσόντα:
• Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. - Α.Ε.Ι. ή αντίστοιχου Ι.Ε.Κ. οικονομικών ή λογιστικής
• Άριστη γνώση Windows /MS Office/ Singular Logic
• Απαραίτητη προϋπόθεση η διετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Δυναμικός, ευχάριστος και επικοινωνιακός χαρακτήρας, με διαπραγματευτικές ικανότητες
• Αρίστη διαχείριση Ελληνικής –Αγγλικής Γλώσσας (γραπτά-προφορικά)
• Συνέπεια, υπευθυνότητα, εχεμύθεια, ευγένεια, πνεύμα συνεργασίας
• Ανάληψη πρωτοβουλιών
• Ικανότητα εργασίας κάτω από πίεση χρόνου

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Εργασία δίπλα σε εξειδικευμένο προσωπικό υψηλής κατάρτισης

Προσφέρουμε ένα οργανωμένο, δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητα επαγγελματικής ανάπτυξης, με αποδοχές καθορισμένες ανάλογα με τα προσόντα.
Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν δυναμικά στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους μέσω e-mail.

Μετά τη συλλογή και την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Δικαίωμα πρόσβασης στα στοιχεία των υποψηφίων έχουν μόνο οι εξουσιοδοτημένοι εργαζόμενοι της εταιρίας μας. Το βιογραφικό σας σημείωμα θα διατηρηθεί στο αρχείο μας για 6 μήνες και μετά θα καταστραφεί.

Tags:

26 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Περιγραφή Οργανισμού:  Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.) επιθυμεί να προσλάβει έμπειρο και δυναμικό άτομο στην θέση του Επιχειρησιακού Διευθυντή.  Καθήκοντα και Ευθύνες: Αναφέρεται απευθείας στον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού Εποπτεύει...

... άμεσα τον Προϊστάμενο της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού και Προώθησης Αγοράς, τον Προϊστάμενο Μονάδας Διαδικασιών και Δικτύου Ποιότητας, τον Προϊστάμενο της Μονάδας Πληροφορικής, Εγκαταστάσεων και Υποδομών και τον Προϊστάμενο της Μονάδας Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
Αναπτύσσει επιχειρησιακά σχέδια για παροχή διοικητικών υπηρεσιών όπως διοικητική υποστήριξη, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και τεχνολογίες υπηρεσιών πληροφόρησης, καθώς και υποστηρικτικών υπηρεσιών, ώστε να συνεισφέρουν στην επίτευξη του επιχειρησιακού σχεδίου του Οργανισμού
Παρακολουθεί και ελέγχει την απόδοση των διοικητικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών, ώστε να διασφαλίζει ότι αυτές παρέχονται βάσει του επιχειρησιακού σχεδίου και του ετήσιου προϋπολογισμού
Εποπτεύει και αξιολογεί συστηματικά την ποιότητα και αποτελεσματικότητα των διοικητικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών, ώστε να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες για συνεχή βελτίωση και μείωση του κόστους
Εποπτεύει και επανεξετάζει τις δομές, τα συστήματα και τους εσωτερικούς κανονισμούς του Οργανισμού σε σχέση με τις διοικητικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες, βάσει αναγνωρισμένων παραμέτρων, ώστε να διασφαλίζει ότι παράγουν το βέλτιστο αποτέλεσμα, δεδομένης της διαθέσιμης τεχνολογίας και πόρων
Αναπτύσσει και εποπτεύει τη συμμόρφωση με τις πολιτικές, τις διαδικασίες και τους εσωτερικούς κανονισμούς
Αναπτύσσει και εφαρμόζει το σχέδιο κεφαλαιουχικού εξοπλισμού για συντήρηση και βελτίωση των κτηρίων και των εγκαταστάσεων
Διασφαλίζει τη συνεχή εκπαίδευση του διοικητικού και υποστηρικτικού προσωπικού
Διασφαλίζει την αποτελεσματική ανάπτυξη και ευελιξία του διοικητικού και υποστηρικτικού προσωπικού, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των υπηρεσιών τους
Αναπτύσσει επαφές εσωτερικά με τη Διευθυντική Ομάδα, το Διοικητικό Συμβούλιο και τους Επικεφαλής των Διευθύνσεων και εξωτερικά με τους προμηθευτές εξωτερικών υπηρεσιών
Ασκεί οποιεσδήποτε δραστηριότητες και οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατίθενται από το Διοικητικό Συμβούλιο, τον Γενικό Διευθυντή ή/και από το σχετικό Νόμο και τους Κανονισμούς που εκδίδονται δυνάμει αυτού ή/και τους εσωτερικούς κανονισμούς του Οργανισμού

Tags:

26 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Grecruitment]

Ο πελάτης μας, έμπειρη εταιρεία συστημάτων αυτοματισμού με έμφαση στον κλάδο των Τροφίμων και των Ποτών, με πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στον χώρο και περισσότερα από 400 έργα βελτιστοποίησης διαδικασιών παραγωγής και αύξησης απόδοσης σε όλο τον κόσμο, αναζητά...

... στη Θεσσαλονίκη Μηχανολόγο Μηχανικό Έργων, με πολύ καλή γνώση Autocad, για τα έργα που αναλαμβάνει σε διάφορες βιομηχανικές εγκαταστάσεις.

Καθήκοντα του/της υποψηφίου/ας:
• Έρευνα για την προμήθεια εξοπλισμού, μηχανημάτων & αναλώσιμων έργων.
• Επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες για την υλοποίηση του έργου.
• Επίβλεψη συνεργείων υπεργολάβων – προγραμματισμός & συντονισμός εργασιών.
• Οργάνωση, διαχείριση και παρακολούθηση έργου.

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίου/ας:
• Πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού AEI
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε έργα μηχανολογικών εφαρμογών βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
• Ικανότητες διαχείρισης έργων (Project Management) ή/και εμπειρία στη χρήση του λογισμικού Ms Project.
• Εμπειρία σε έργα εγκαταστάσεων γραμμών παραγωγής για γαλακτοβιομηχανίες και λοιπές βιομηχανίες υγρών τροφίμων.
• Πολύ καλή γνώση AutoCAD.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
• Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office.
• Ανεπτυγμένες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες.
• Δυνατότητα μετακινήσεων & ταξιδίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (περίπου 30%).
• Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Ο εργοδότης προσφέρει:
• Σταθερές αποδοχές αναλόγως των προσόντων.
• Ομαδική ασφάλεια ζωής & υγείας.
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο & αυτοκίνητο.
• Σύγχρονο & φιλικό περιβάλλον εργασίας.
• Διαρκή εκπαίδευση, επιμόρφωση & ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σε ηλεκτρονική μορφή στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.