Αγγελίες για θέσεις εργασίας σε Σιάτιστα

Βλέπετε 116 από τις 62 αγγελίες.
Πανελλήνιες
17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ο πελάτης μας Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ) ανακοινώνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.   Η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών...

... και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ) συγκεντρώνει κάτω από μία ενιαία θεσμική δομή σημαντικά περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου, με στόχο την αποδοτικότερη λειτουργία και αξιοποίησή τους. Λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος, σύμφωνα με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας.  
Η ΕΕΣΥΠ προωθεί μεταρρυθμίσεις των δημοσίων επιχειρήσεων που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό της, μεταξύ άλλων, μέσω αναδιάρθρωσης, βέλτιστης εταιρικής διακυβέρνησης και διαφάνειας, καθώς και μέσω της προαγωγής υπεύθυνης διοίκησης, κοινωνικής ευθύνης, αειφορίας, καινοτομίας και βέλτιστων εταιρικών πρακτικών.
 
Ανακοίνωση  
Σκοπός της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η προσέλκυση υποψηφίων με τα απαραίτητα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και επαγγελματική εμπειρία για τη στελέχωση της θέσης του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου. 
Σύμφωνα με το άρθρο 192 παρ. 2β του ν.4389/2016, αρμόδιο για τον διορισμό του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου είναι το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΣΥΠ.
Η σύμβαση εργασίας που θα συναφθεί θα είναι αορίστου χρόνου.
 
Περιγραφή Θέσης Εργασίας  
Η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου υποστηρίζει το Διοικητικό Συμβούλιο και τη Διοίκηση της ΕΕΣΥΠ στην άσκηση των καθηκόντων τους και στην επίτευξη των στόχων που έχουν προσδιοριστεί μέσω του ελέγχου της ορθής εφαρμογής των διαδικασιών και λειτουργιών των οργανωτικών μονάδων της ΕΕΣΥΠ, καθώς και μέσω του ελέγχου εφαρμογής αποτελεσματικών συστημάτων και διαδικασιών διαχείρισης κινδύνου και εταιρικής διακυβέρνησης. 
Ο Διευθυντής Εσωτερικού Ελέγχου αναφέρεται στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΣΥΠ, μέσω της Επιτροπής Ελέγχου, από την οποία και εποπτεύεται.  
Στις αρμοδιότητες του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου περιλαμβάνονται τα κάτωθι:
A.Αναφορικά με την ΕΕΣΥΠ

Επικαιροποίηση της εταιρικής πολιτικής και διαδικασιών σε θέματα εσωτερικού ελέγχου.  
Κατάρτιση ετήσιου πλάνου δραστηριοτήτων, ανθρωποημερών και ετήσιου προϋπολογισμού για τις δραστηριότητες εσωτερικού ελέγχου, βασισμένων σε αξιολόγηση κινδύνων, τα οποία υποβάλλονται προς έγκριση στην Επιτροπή Ελέγχου και στο Διοικητικό Συμβούλιο.  
Πραγματοποίηση περιοδικών, προγραμματισμένων ή και εκτάκτων ελέγχων στις οργανωτικές μονάδες της ΕΕΣΥΠ, η συχνότητα και το βάθος των οποίων καθορίζονται στο ετήσιο πλάνο δραστηριοτήτων.  
Έλεγχος της διαδικασίας χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, περιλαμβάνοντας και τα σχετικά πληροφοριακά συστήματα. 
Επικοινωνία και συνεργασία με εξωτερικούς ελεγκτές, συμπεριλαμβανομένης όποιας ρυθμιστικής αρχής.  
Έγγραφη ενημέρωση, μία φορά τουλάχιστον το τρίμηνο, και εάν χρειαστεί και εκτάκτως, προς την Επιτροπή Ελέγχου και μέσω αυτής προς το Διοικητικό Συμβούλιο, για τους διενεργούμενους ελέγχους, τα πορίσματα του ελέγχου και το βαθμό υλοποίησης των διορθωτικών ενεργειών που απεφάσισε η Διοίκηση.  

B.Αναφορικά με τις θυγατρικές της ΕΕΣΥΠ (17 εταιρείες, περιλαμβανομένων τριών εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αθηνών)

Συνεργασία με τις Μονάδες Εσωτερικού Ελέγχου των θυγατρικών της ΕΕΣΥΠ και παροχή οδηγιών, συστάσεων και υποστήριξης για την υιοθέτηση καλών / βέλτιστων πρακτικών, αναφορικά με τη λειτουργία του εσωτερικού ελέγχου.
Συνεργασία με τους Προέδρους των Επιτροπών Ελέγχου των θυγατρικών της ΕΕΣΥΠ με σκοπό την παροχή υποστήριξης στον ρόλο τους αναφορικά με την εποπτεία των Μονάδων Εσωτερικού Ελέγχου των θυγατρικών.

Tags:

17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

 ST. CATHERINE’S BRITISH SCHOOL   ATHENS, GREECE Seeks for: Payroll Administrator (Part time position) St. Catherine’s is a leading independent British international school that teaches 1,200 pupils from 3 to 18 years of age. The school is a member of HMC, COBIS and is an IBO world school. It teaches the EYFS curriculum and the National Curriculum for England and Wales, as well as IGCSE and the International Baccalaureate Diploma Programme. The successful...

... candidate will report to the Senior Accountant and be responsible for the preparation of the payroll of the School under the supervision of the Senior Accountant. The role is wide ranging with duties including: 

Updating the Payroll Master file in Epsilon Business System with respect to new employees as well as amendments to existing staff data 
Organizing and Filing Documents
Excel Sheet workings 
Payroll entries and General Accounting entries
Reconciliation between Payroll System and General Ledger System

Tags:

17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees.  Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.   Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team, supporting the...

... day-to-day operation of the Real Estate & Technical Operations Department and acting as an integrated member. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives. 
 
More specifically:

Helps in the development of the department’s strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
Translates operational actions into financial performance indicators and ensures that corrective plans are implemented when needed 
Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy 
Develops tools for the effective target setting and monitoring of the Real Estate & Technical Operations department, including timetables, CAPEX, OPEX, construction cost, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc) 
Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework from the finance perspective

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [HGN International]

Ενδιαφερόμενοι για εργασία στο New Jersey: οικιακοί εργαζόμενοι και κοινωνικοί λειτουργοί (μάγειρες, νταντά, οδηγός, κηπουρός, καθαριστής, ιδιωτικοί δασκάλες). Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι φιλικοί για το παιδί / ασθενής. Οι αιτούντες πρέπει να είναι έτοιμοι...

... να μετεγκατασταθούν στις ΗΠΑ για τουλάχιστον 2 χρόνια.
Θέλουμε επίσης να προσλάβουμε άλλους οικιακούς εργάτες, όπως νταντά, μάγειρες, κηπουρούς και αξιωματικούς ασφαλείας.
Οι υποψήφιοι πρέπει να στείλουν το CV και τη συνοδευτική επιστολή τους για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εργασία και την αξιολόγηση.
Παρακάτω είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνίας για αποστολή cv και ερωτήσεις.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global networks of professional firms, which is well known for the ability and professionalism of its people and the quality of its services. Due to continued growth of operations we are seeking to employ a high caliber professional for our Payroll Outsourcing services.   Position Requirements  Reporting to a Manager, the right incumbent will be primarily...

... responsible to assist the Payroll team to ensure performance and continuing growth of the business of our clients. More specifically, the main tasks can be summarized but are not limited to the following: 

Ensures accurate and timely completion of payroll processing, including payroll calculations, data entry, computations, preparation of reports, and issuance of pay slips for multiple clients.
Prepares reports and other deliverables according to client needs.
Liaises with the public authorities in resolving client issues.
Assists in providing easily understood advice on clients' payroll obligations, whether in relation to tax compliance obligations or other various authorities’ registrations.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chains with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 184 franchise stores and more than 14 000 employees.  Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.   Position Requirements Design of internal control framework and risk assessment•Assist...

... the R&C Manager in the scoping analysis on risks and control objectives oAssist the R&C Manager in the scoping analysis on risks and control objectivesoIdentify relevant risks and control objectives and determine whether there are gaps in the internal control frameworkoAdvice and support business in designing / implementing controls to remediate any gaps identified either by R&C or internal / external auditoBuild a solid knowledge of retail processes from a risk and control perspectiveoEnsure all controls required by global policies are implemented in the country and are operating effectivelyoCreates risk awareness and control mindset at all levels in the companyoUnder supervision of the R&C Manager support and challenges local management in risk management and performs risk assessments on specific projectsoSupport External and Internal Audit throughout the execution of audit plans
Monitoring of Key ControlsoProvide assurance testing on the effectiveness of the Internal Control framework for the related operating companyoDiscuss control findings with management and suggest/agree on remediationoSupport business owners in performing impact assessments for control deficiencies.oAssist R&C Manager in facilitating the review and discussion of controls and control weaknesses with External /Internal auditor
Build and maintain a network of internal and external stakeholders and partnersoDevelop and maintain effective relationship with business, discuss control issues and related remediation with businessoChallenge and advise management in mitigation of issues oRegular and effective reporting from and communication with the R&C Manager on status and outcome of the activities

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our client a German Logistics company wishes to hire C/E Drivers The right incumbents must be citizens of an EU country and holder of a valid EU passport, speaking well English or German and they have to move permanently to Germany. They must have: Valid C/E driver license 95 Electronic tacho Good command of German or English Our clients offer: Permanent employment. Apartments for employees in every town of Germany the company runs business. Assistance...

... with all the German documents and permits.
3.500 Euro gross salary per month for experienced drivers.
Social insurance.
Productivity bonus.
Overtime payment.

Please send your curriculum vitae in English (or German)

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our clients, large hotel groups of companies, wish to hire for the season 2020 (April to October) 850 hotel employees. Location of employment: Alonissos island, Andros island, Athens, Chalikidiki, Crete island, Evoia, Kerkira island, Kos island, Mani (Peloponnese), Monemvasia (Peloponnese), Mykonos island, Lesvos island, Paksoi island, Paros island, Patmos island, Poros island, Preveza island, Rhodes island, Santorini island, Skiathos island, Spetses island...

... Thassos, Thessaloniki, Tinos island, Tripolis (Peloponnese)

Our clients wish to hire managers and personnel for the positions below (experienced professionals or students of hospital management):
Hotel Maids,
Cleaners,
Linen employees

Our clients offer:
Competitive salaries
Bonus and fringe benefits
A healthy working environment with respect to its people needs and values
Food
Full time Residence

As interviews for all positions start on February 2020, please send us your resume in English or Greek mentioning job title you are interested in.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our clients, large hotel groups of companies, wish to hire for the season 2020 (April to October) 850 hotel employees. Location of employment: Alonissos island, Andros island, Athens, Chalikidiki, Crete island, Evoia, Kerkira island, Kos island, Mani (Peloponnese), Monemvasia (Peloponnese), Mykonos island, Lesvos island, Paksoi island, Paros island, Patmos island, Poros island, Preveza island, Rhodes island, Santorini island, Skiathos island, Spetses island...

... Thassos, Thessaloniki, Tinos island, Tripolis (Peloponnese)

Our clients wish to hire managers and personnel for the positions below (experienced professionals or students of hospital management):
Hotel Chefs,
Sous Chefs,
Cooks,
Assistant Cooks,
Kitchen employees

Our clients offer:
Competitive salaries
Bonus and fringe benefits
A healthy working environment with respect to its people needs and values
Food
Full time Residence

As interviews for all positions start on February 2020, please send us your resume in English or Greek mentioning job title you are interested in.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our clients, large hotel groups of companies, wish to hire for the season 2020 (April to October) 850 hotel employees. Location of employment: Alonissos island, Andros island, Athens, Chalikidiki, Crete island, Evoia, Kerkira island, Kos island, Mani (Peloponnese), Monemvasia (Peloponnese), Mykonos island, Lesvos island, Paksoi island, Paros island, Patmos island, Poros island, Preveza island, Rhodes island, Santorini island, Skiathos island, Spetses island...

... Thassos, Thessaloniki, Tinos island, Tripolis (Peloponnese)

Our clients wish to hire managers and personnel for the positions below (experienced professionals or students of hospital management):
Hotel Receptionists,
Grooms,
Valets
Maintenance Engineers

Our clients offer:
Competitive salaries
Bonus and fringe benefits
A healthy working environment with respect to its people needs and values
Food
Full time Residence

As interviews for all positions start on February 2020, please send us your resume in English or Greek mentioning job title you are interested in.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our clients, large hotel groups of companies, wish to hire for the season 2020 (April to October) 850 hotel employees. Location of employment: Alonissos island, Andros island, Athens, Chalikidiki, Crete island, Evoia, Kerkira island, Kos island, Mani (Peloponnese), Monemvasia (Peloponnese), Mykonos island, Lesvos island, Paksoi island, Paros island, Patmos island, Poros island, Preveza island, Rhodes island, Santorini island, Skiathos island, Spetses island...

... Thassos, Thessaloniki, Tinos island, Tripolis (Peloponnese)

Our clients wish to hire managers and personnel for the positions below (experienced professionals or students of hospital management):
Hotel Managers,
Accountants,
Warehouse employees
Lifeguards

Our clients offer:
Competitive salaries
Bonus and fringe benefits
A healthy working environment with respect to its people needs and values
Food
Full time Residence

As interviews for all positions start on February 2020, please send us your resume in English or Greek mentioning job title you are interested in.

Tags:

15 Ιαν
Πανελλήνια [REMARC INTERNATIONAL]

GERMAN/RUSSIAN/FRENCH -AND OTHER EUROPEAN LANGUAGES SPEAKERS, AS HOTEL ANIMATORS WORK IN GREECE IN OUR AMAZING HOTELS AT CRETE, RHODES, KOS, CORFU, ZAKYNTHOS, CHALKIDIKI, PELOPONESOS, ATTIKI Be a HOTEL ENTERTAINER Be a FITNESS/SPORTS INSTRUCTOR Be a KID’S ENTERTAINER Be a DANCER or SINGER WHAT WE DO: New Age Entertainment involves sports coaching, ability to communicate in foreign languages, singing, acting, dancing, leading summer kid's clubs and/or...

... organizing various events for adults & children.
WHAT WE SEEK: Ability of speaking German or Russian or French or other European Languanges. Open minded, young & energetic members with various talents, outgoing personalities and possible experience regarding Entertainment, Sports, Animation and PR.
WHAT WE OFFER: Salary: starting from 550 € up to 1.000 € (depending on skills, languages, experience) FREE accommodation, full board (3 meals per day), Health & Social Insurance.
If you are looking forward to meeting people from the entire world,
If you think positive, you like to keep fit and most of all love to have fun, apply and join #remarcfamily
Job positions open on April 2020 and close on October 2020
More info: www.sunseafun.com
Share with friends
BE REMARCABLE !

Tags:

15 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Η εταιρεία Softex που εδρεύει στη Μεταμόρφωση Αττικής ζητεί Βοηθό Υπευθύνου Διακίνησης.  

15 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

 ST. CATHERINE’S BRITISH SCHOOL   ATHENS, GREECE   Seeks for :   DEVELOPMENT ASSISTANT St. Catherine’s is a leading independent British international school that teaches 1200 pupils from 3 to 18 years of age. The school is a member of HMC, COBIS and is an IBO world school. It teaches the EYFS curriculum and the National Curriculum for England and Wales, as well as IGCSE and the International Baccalaureate Diploma Programme.  St Catherine’s is currently...

... in the midst of a very exciting chapter in its history as later this year we will complete Phase One of a three stage building development project. In order to support this transformational programme, the Development Office has ambitious targets to raise additional income through philanthropic support. We are now looking to expand our small team by recruiting a second Development Assistant. 
This new and varied role will make a key contribution to our fundraising strategy.  This will include researching and building relationships with donors, foundations, trusts and companies; keeping records up-to-date on the database and ensuring that data is stored accurately; administering fundraising projects as well as supporting fundraising events.  The role will also support the marketing and alumni functions of the Development Office including content for communications, publications and the website.

Tags:

14 Ιαν
Πανελλήνια [qmetric]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της K.Group, θέσεις Τεχνικών Θερμικών & Υδραυλικών εγκαταστάσεων (2600-3100 μικτά/μήνα, Γερμανία). Αρχικά οι υποψήφιοι θα ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 4 μηνών. Μετά...

... την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι θα ξεκινήσουν να εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες-πελάτες της K.Group, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Ενέργειας και βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
Αναλυτικά, το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει:

-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στην Ελλάδα
-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στο Βερολίνο και εκπαίδευση στο αντικείμενο της δουλειάς (καλύπτονται τα αεροπορικά εισιτήρια και η διαμονή)
-Χορήγηση χρηματικού ποσού της τάξης των 250 ευρώ/μήνα για την περίοδο της 4μηνης εκπαίδευσης.

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα
Προκειμένου να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο Τεχνικού Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου (ΤΕΙ, Ι.Ε.Κ.. ΕΠΑΣ ή άλλης Τεχνικής Σχολής)
-Προθυμία για μόνιμη εγκατάσταση στη Γερμανία
-Δίπλωμα οδήγησης (επιθυμητό)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
-Θα θεωρηθούν επιπρόσθετα προσόντα η εμπειρία σε σχετική θέση και η βασική γνώση γερμανικών.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες
Οι υποψήφιοι που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα τοποθετηθούν σε εταιρείες-πελάτeς της K.Group σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές τους θα περιλαμβάνουν:

-Διεξαγωγή τεχνικών ελέγχων εγκαταστάσεων αερίου, ρυθμιστών πίεσης και μετρητών και εκτέλεση εργασιών που αφορούν σε δοχεία διαστολής και συστήματα προσθήκης οσμογόνων ουσιών.
-Εκτέλεση εργασιών εγκατάστασης και συντήρησης ρυθμιστών πίεσης και συστημάτων μέτρησης, συμπεριλαμβανομένης της παραμετροποίησης και της προσθήκης εξαρτημάτων, εφόσον απαιτείται.
-Επιθεώρηση, έλεγχο και συντήρηση συστημάτων ρύθμισης πίεσης και συστημάτων μέτρησης. Διεξαγωγή ελέγχων αντοχής και διαρροών.
-Εγκατάσταση επιπλέον εξοπλισμού και καλωδίωσης
-Ψηφιακή καταγραφή των εργασιών συντήρησης, σύμφωνα με τις λειτουργικές και νομικές προδιαγραφές.

Ενδιαφέρεστε;

Εφόσον ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε ή να εξελίξετε την καριέρα σας σε μεγάλες και αξιόπιστες εταιρείες Ενέργειας στη Γερμανία, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στο email: cv@qmetric.gr

Tags:

14 Ιαν
Πανελλήνια [qmetric]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της K.Group, θέσεις Ηλεκτρολόγων Εγκαταστάσεων (2500-3000 € μικτά/μήνα, Γερμανία). Αρχικά οι υποψήφιοι θα ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 4 μηνών. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση...

... του προγράμματος εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι θα ξεκινήσουν να εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες-πελάτες της K.Group, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Ενέργειας και βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
Αναλυτικά, το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει:

-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στην Ελλάδα
-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στο Βερολίνο και εκπαίδευση στο αντικείμενο της δουλειάς (καλύπτονται τα αεροπορικά εισιτήρια και η διαμονή)
-Χορήγηση χρηματικού ποσού της τάξης των 250 ευρώ/μήνα για την περίοδο της 4μηνης εκπαίδευσης.

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα:
Προκειμένου να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο Ηλεκτρολόγου ή Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάσεων (Ι.Ε.Κ.. ΕΠΑΣ ή άλλης Τεχνικής Σχολής)
-Προθυμία για μόνιμη εγκατάσταση στη Γερμανία
-Δίπλωμα οδήγησης (επιθυμητό)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
-Θα θεωρηθούν επιπρόσθετα προσόντα η εμπειρία σε σχετική θέση και η βασική γνώση γερμανικών.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες:
Οι υποψήφιοι που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα τοποθετηθούν σε εταιρείες-πελάτες της K.Group και θα είναι υπεύθυνοι για τον προγραμματισμό επισκευών, τη συντήρηση και επέκταση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές τους θα περιλαμβάνουν:

-Αποκατάσταση δυσλειτουργιών – βλαβών
-Διενέργεια προληπτικών συντηρήσεων – βελτιώσεων
-Συνεχείς βελτιώσεις στον υπάρχοντα εξοπλισμό
-Κατασκευή και συντήρηση δικτύων.

Εφόσον ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε ή να εξελίξετε την καριέρα σας σε μεγάλες και αξιόπιστες εταιρείες Ενέργειας στη Γερμανία, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στο email: cv@qmetric.gr

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.