Αγγελίες για θέσεις εργασίας σε Μέγαρα

Βλέπετε 116 από τις 48 αγγελίες.
Πανελλήνιες
25 Νοε
Πανελλήνια [JOB TRUST]

Αναζητάς καλοκαιρινή εργασία ή πρακτική άσκηση στον τομέα του Τουρισμού και της Εστίασης; Η JOB TRUST προσφέρει πληθώρα θέσεων εργασίας στον τουρισμό στα κορυφαία ξενοδοχεία και καταλύματα 5*! Υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στα τμήματα: • F&B (Hostess/Waiters, Bartenders) • Front...

... Office (Reception/Guest Relations; Groom/bellboy)
• Animation(Sports Activities, Entertainment)
• Spa Department (Spa Therapist/Spa receptionist)

Προϋποθέσεις:
• Ευρωπαίοι Πολίτες
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Δεύτερη ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί
• Ικανότητα εργασίας σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον
• Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ομαδικότητα

Προσφέρονται:
• Μηνιαίος Μισθός
• Διαμονή και ημερήσια διατροφή
• Εκπαίδευση σε πραγματικό χρόνο

Οι υπηρεσίες μας είναι δωρεάν για όλους του ενδιαφερόμενους.

Μην χάσετε την ευκαιρία! Κάντε την αίτηση σήμερα στο http://www.jobtrust.gr και εξασφαλίστε μία θέση για το καλοκαίρι σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία και καταλύματα της Ελλάδας.

Tags:

28 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 304 Super Markets, 15 Cash & Carry, 185 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους...

... (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης

Διενέργεια του οικονομικού προγραμματισμού (budget/forecast) και σύνταξη των σχετικών εκθέσεων των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου ΑΒ 
Σχεδιασμός και παρακολούθηση επιχειρησιακών πλάνων καθώς οικονομοτεχνικών μελετών
Διενέργεια οικονομικών αναλύσεων και παροχή λεπτομερούς ενημέρωσης (reporting) προς τη διοίκηση
Υποστήριξη στην αξιολόγηση νέων επενδύσεων

Tags:

19 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την: ανάπτυξη πωλήσεων στο κατάστημα διεξαγωγή επισκέψεων σε εγκαταστάσεις πελατών της περιοχής με στόχο την πώληση εξυπηρέτηση πελατών & τη σωστή ενημέρωσή τους  εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος

05 Δεκ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries. SIA currently processes 7.2 billion issuing and acquiring card transactions and handles over 84 million payment cards in 23 European countries. For our new dedicated...

... PowerCARD Centre of Excellence in Athens we are currently are looking for a Test Associate
 
in order to strengthen our Test Center Department.
 
The jobholder will be responsible for:
§  Developing and executing formal test plans to ensure the delivery of quality software applications
§  Participating in test planning, writing test cases/scripts, test case automation and test execution.  Testing may include application, network, system, regression and user acceptance testing. Testing monitoring of test environment readiness, testing case execution and defect information
§  Performing activities around building and executing test scripts that either validates system functionality or system performance requirements on small to medium sized projects, or small components of larger projects
§  Working with Development and Business community to work through requirements and issues when developing and executing upon the defined scenarios provided.Post execution activities will include basic internal and external communications

Tags:

25 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Ο πελάτης μας ανήκει σε μια εξειδικευμένη ομάδα ευρωπαϊκών εταιρειών που ειδικεύονται στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων αυτοματισμού. Ο Υπεύθυνος Πωλήσεων αναφέρεται στη Διοίκηση και οι βασικές περιοχές ευθύνης του είναι: Ανάλυση...

... της αγοράς, της ζήτησης και του ανταγωνισμού για τα προϊόντα του τμήματος στις αγορές ενδιαφέροντος.
Εισήγηση και εκτέλεση στρατηγικής του τμήματος με στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικής παρουσίας της εταιρείας.
Συστηματική ανάπτυξη εργασιών και διαχείριση εταιρικών πελατών στο αντικείμενο και τις αγορές ενδιαφέροντος του τμήματος και διεύρυνση προϊόντων και εφαρμογών.
Συνεργασία με τον Exports Manager για τη διαχείριση των θυγατρικών εταιρειών.
Κατάρτιση και επίτευξη ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων και δαπανών για το τμήμα. 
Οργάνωση και διοίκηση του τμήματος καθώς και επιλογή, διαχείριση και ανάπτυξη του προσωπικού.
Συνεργασία με λοιπά τμήματα για αναγνώριση και εκμετάλλευση σταυροειδών πωλήσεων (cross-selling).
Εφαρμογή εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών κατά τη λειτουργία του τμήματος.

 

Tags:

27 Νοε
Πανελλήνια [ΙΓΣΕ Power Jobs]

Από τo ΙΓΣΕ Power Jobs για Ελληνικό εστιατόριο στο Βερολίνο Γερμανίας, ζητούνται οι ειδικότητες: Ψήστης, Άτομο για το Bar, με προηγούμενη εμπειρία σε εργασία εστιατορίων εξωτερικού (Γερμανίας). Ωράριο εργασίας 11:30 με 14:30 και 17:00 με 23:00 1 ρεπό / εβδομάδα Παροχές: Ικανοποιητικός...

... μισθός (1.200€ / άτομο)
Ασφάλιση
Διαμονή
Διατροφή

Tags:

05 Δεκ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries. SIA currently processes 7.2 billion issuing and acquiring card transactions and handles over 84 million payment cards in 23 European countries.  SIA plans to...

... create a “Competence Centre” in Athens aiming to address the card business development activities for the SIA Group, to provide “best in class” card processing services in Greece and other European countries via the usage of the HPS PowerCARD suite.
 For our new dedicated PowerCARD Centre of Excellence in Athens we are currently are looking for a Systems Requirement Analystin order to strengthen our IT Development Department.

The jobholoder will be responsible for:

§Serving as the conduit between the customer community (internal and external customers) and the software development team through which requirements flow
§Developing requirements specifications according to guidelines
§Understanding software development lifecycle and payments processing
§Taking part in sessions/ meetings in order to better understand business needs and be able to document them
§Eliciting requirements using interviews, document analysis, requirements workshops, surveys, site visits, business process descriptions, use cases, scenarios, business analysis, task and workflow analysis
§Translating business needs into functional and non-functional requirements for the IT organization, and manages changes to such requirements
§Working in cooperation with various teams in the IT organization such as developers, architects test analysts and project managers
§Performing additional job duties as required
§Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Requirements:
§   At least 1 year of related experience preferable within the Banking industry
§   Bachelor’s Degree (a master’s Degree will be considered an advantage) on following subjects: Computer science/information technology, information management systems, business information systems,  electrical/electronic engineering, mathematics or science
§   Practical experience in business analysis and specifications for new or modified systems
§   Knowledge of the Card industry (Issuing, acquiring, POS, payment schemes) will be considered an asset 
§   Advanced skills in Microsoft Office Suite and Microsoft Project
§   Excellent command of English language

Other Skills:
 
§  Working effectively with others in a team environment while enhancing a positive atmosphere
§  Strong ability to interpret a business need and evaluate all options to identify potential solutions
§  Excellent communication, problem solving and decision making skills. Customer oriented perception

Our company offers

Competitive salary
Private medical program
Training and Development opportunities
Continuous opportunities for career development in a dynamic, international environment



Please send your CV to [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ] quoting the job title “Systems Requirement Analyst" in the subject.
 
More details about the company can be found here; https://www.sia.eu/en

Tags:

18 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading Greek company operating in the FMCG sector. Reporting to the HR Director, the job holder will: Develop and implement the effective recruiting process, ensuring proper staffing to meet the needs of business. Develop strong relationships with Business owners and ensure that he/she is considered a trusted HR advisor. Define the talent and development strategy, coordinate the assessment of talents and design individual development plans...

... according to the company’s needs.
Analyze and identify training needs in the various departments of the organization utilizing existing tools, ensuring the elaboration of the development plan.
Develop and implement the compensation and benefits strategy of the company.
Manage and support the organization in the delivery of the whole performance management process.

 

Tags:

10 Νοε
Πανελλήνια [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Πελάτης μας, Γερμανική εταιρία αποθήκευσης και διακίνησης τροφίμων στη Φραγκφούρτη, επιθυμεί να προσλάβει με σύμβαση αορίστου χρόνου, 10 οδηγούς C/E για τοπικά δρομολόγια. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν τα πιο κάτω προσόντα: - άδεια οδήγησης...

... C/E κατηγορίας
- Π.Ε.Ι.
- ηλεκτρονικό ταχογράφο
- να μιλούν Γερμανικά ή Αγγλικά σε επίπεδο καθημερινής συνεννόησης.
- να έχουν εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών κατά προτίμηση σε επικαθήμενα-ψυχόμενα.
Παρέχεται διαμονή με κόστος 300 ευρώ το μήνα με θέρμανση, wi-fi, έξοδα ηλεκτρικού και νερού συμπεριλαμβανόμενα, ενώ κατά την άφιξη προβλέπεται παραλαβή, εγγραφή στον εθνικό Γερμανικό φορέα κοινωνικής ασφάλισης, άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού μισθοδοσίας, εκπαίδευση.
Παρέχεται βασικός μισθός 3.000 μικτά + 500 ευρώ μικτά από επιδόματα νυχτερινής και Κυριακής απασχόλησης, συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μας στείλουν ένα βιογραφικό σημείωμα στα Αγγλικά ή στα Γερμανικά ή να καλέσουν στο παρακάτω τηλέφωνο.

Tags:

14 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a well-established Greek company in the FMCG industry. Reporting to the Marketing Manager, the right incumbent will be responsible for the development and implementation of strategic marketing and operational plans, in the aim to meet agreed profit, sales volume and market share objectives in the short and medium term. Identifies the market share, volume and profit objectives for his/her brand portfolio and initiates strategies and tactics to...

... meet and exceed them.
Initiates the development and execution of marketing activities, promotional launches and communication plans.
Evaluates the overall brand activity and reviews sales figures, in order to optimize profitability and suggest corrective actions and/or utilize opportunities.
Builds and sustains optimum relationship with advertising agencies and other third party services to ensure effective performance.
Plans and executes all web, SEO/SEM, marketing database, email, social media as well as evaluates performance of all digital marketing campaigns vs defined targets (ROI and KPIs).
Actively participates in NPD initiatives for the locally produced products, in order to attain competitive advantage and meet local needs.
Ensures maximum input and engagement on brand building and development activities, collaborating closely with different company departments (eg. finance, sales, trade marketing, supply chain etc.)
Provides ideas/proposals for new marketing activities and contributes to the development of new projects. Monitors trends and opportunities from the market and identifies marketing research needs.

Tags:

18 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Company’s Profile: Since 1992, Uriage Dermatological Laboratories have created innovative dermo-cosmetic products. This high-tech skincare is designed to preserve skin’s health. It benefits from the properties of Uriage Thermal Water, which is combined with active ingredients renowned for their effectiveness and tolerance.Because of this expertise, Uriage products are prescribed by dermatologists and recommended by pharmacists around the world. Today, its...

... presence is over 80 countries and is demonstrating a continuous double digit growth.
For the past two years, Uriage is represented in Greece by APIVITA S.A.
Uriage & APIVITA are both companies of the PUIG Group, one of the leaders in Cosmetics Market.
 
Job Purpose:
We are looking for a passionate Trainer to be in charge of training material and seminars to pharmacists all over the country.
 
Responsibilities of the position include :

Adapting global training material to the local market and delivering training modules
Conducting on the job trainings (in the pharmacies)
Conducting group seminars
Conducting internal trainings for employees
Following up and evaluating training results
Close consultation with marketing team-Medical Team, Sales Team
Developing schedule to assess training needs
Creating training initiatives and materials

Tags:

21 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.       For our Operations in Greece we currently are looking for an Application Developer in Java, PL SQL, C++ [Open Platforms] in order to strengthen our IT...

... Development Department.
 
 
The jobholder will be responsible for:


Designing and developing computer systems or programs, based on user defined requirements
Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance
Supporting applications that are developed by a 3rd party partner
Writing code, programing, testing, and analyzing new application software
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

19 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

NEW SIA GREECE S.A. is currently looking for a IT Operations Technician to join our IT Infrastructures department in Greece. SIA is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries and has recently acquired the Card Processing...

... Business in Greece from First Data Corporation.
 
 
The successful jobholder will be responsible for:
 


Working as a member of the Command center team & Perform duties to operate computer and peripheral equipment such as printers, servers
Ensuring job scheduling, transmission processing, report distribution and tape operations are completed for data center operations to meet Operational requirements
Facilitating controlled changes to the environment to ensure accordance with corporate standards and procedures
Event management – Monitoring
Following security requirements set by corporate and global policies
Woring effectively based on instructions & manuals & act independently to manage and coordinate resolution of issues

Tags:

25 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Ο πελάτης μας ανήκει σε μια εξειδικευμένη ομάδα ευρωπαϊκών εταιρειών που ειδικεύονται στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων αυτοματισμού. Ο Υπεύθυνος Πωλήσεων Λογισμικού αναφέρεται στη Διοίκηση και οι βασικές περιοχές ευθύνης του είναι: Ανάλυση...

... της αγοράς, της ζήτησης πελατών και του ανταγωνισμού για τα προϊόντα λογισμικού στις αγορές ενδιαφέροντος.
Εισήγηση και εκτέλεση στρατηγικής του τμήματος με στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικής παρουσίας της εταιρείας.
Συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση του προϊόντος της εταιρείας καθώς και ανάπτυξη νέων προϊόντων σε συνεργασία με την ομάδα των προγραμματιστών λογισμικού.
Έρευνα νέων τεχνολογιών σε θέματα SCADA.
Κατάρτιση και επίτευξη ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων και δαπανών για το τμήμα.
Οργάνωση και διοίκηση του τμήματος καθώς και επιλογή, διαχείριση και ανάπτυξη του προσωπικού.
Συνεργασία με λοιπά τμήματα για αναγνώριση και εκμετάλλευση σταυροειδών πωλήσεων (cross-selling).
Εφαρμογή εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών κατά τη λειτουργία του τμήματος.

 

Tags:

02 Δεκ
Πανελλήνια [Power Jobs]

Από τo ΙΓΣΕ Power Jobs, ζητείται Μάγειρας Ψήστης σε κουζίνα Μεσογειακού εστιατορίου. Tοποθεσία: Kaiserslautern Germany Προσόντα: Εμπειρία σε ψήσιμο, γκριλ, μαγειρευτά. Ωράριο: Πρωινές ώρες 11. 30 – 14.30 Απογευματινές ώρες 17.30 – 23.00 Παροχές: Ικανοποιητικός μισθός (1.500€...

... αρχικός μισθός)
Ασφάλιση
Διαμονή
Διατροφή
1 ρεπό / εβδομάδα

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Contact Centre Manager to be based in Athens. Global strategic management of both a virtual remote and office-based multi-channel Contact Centre team in addition to various customer service and e-commerce fulfilment projects. Supports the development and upon approval directs the accurate effective execution of all multi-channel inbound and outbound contact centre reservation...

... customer service and after sales functions, in order to ensure the provision of high-quality guest service to B2C and B2B customers in support profitable business growth. Global Contact Centre KPI setting, monitoring and reporting for main stakeholders. Provide administrative support and direction in the handling of escalated pre-departure customer service resolution, group reservations, commercial contract management and key commercial strategic/tactical campaign management.  
 
Position’s duties and responsibilities 

Proactive global management of inbound and outbound customer enquiries, including but not limited to telephone calls, chat and emails, aimed at providing high quality service and maximizing revenue through industry leading conversion levels.
Recruitment, management and development of the global Contact Centre and agents, providing support, guidance and on-the-job training to ensure that high standards of customer service are established and maintained, and accurate selling and servicing techniques are implemented, thus contributing to the maximization of revenue generation and guest satisfaction.
Identify, propose and implement upon consultation with IT and approval of the CCO new technology to improve contact centre effectiveness, experience and efficiency whilst ensuring legal and PCI compliance at all times. 
Prepares global reporting on Department’s productivity and performance by market/region of the world, reviews results, and identifies areas of improvement, designs, and implements mitigation actions, in order to ensure maximization of booked staterooms across multiple departure years.
Identifies, develops, implements and evaluates policies and procedures that improves operational efficiency and effectiveness of the global Contact Centre, including the most efficient and economic deployment of human and financial resources.
Develops, submits and upon approval implements the budget of the global Contact Centre, monitors its accurate execution, identifies cost saving opportunities and proposes corrective actions in case of deviations, in order to ensure compliance with pre-set targets and achievement of annual EBITDA.
Coordinates, coaches and motivates the global team, through the appropriate training, development, and performance management to ensure that colleagues have the appropriate knowledge, skills and support that will help them perform effectively and contribute to the achievement of the Department’s short and long-term objectives.
Coordinates with finance in Greece/Cyprus the processing of guest deposits/payments/refunds and other invoice processing/disputes.
Business development and marketing/e-commerce team support including but not limited to the handling, capture and follow-up of brochure orders and ensuring all opportunities are captured in Salesforce, RADAR or any other CRM environment.
Provide and arrange for strategic coaching and leadership to global Contact Centre agents to improve intra team communication and performance, and other training support as required i.e. product training, customer service skills training, etc.
Implement and improve team workflow communication tools to ensure information symmetry and enhance support for daily decision making
Create, manage and report on global contact centre incentive plans aligned to strategic goals. 
Lead or participate in special projects providing technical, business insights and recommendations
An active participant and contributor to the Commercial Committee whilst managing other business duties/projects as required and assigned
Encourage and incentivize pre-selling of additional revenue generating services i.e. Up-selling, , Special Occasion Packages; Travel Insurance, etc.
Create and manage the global staffing roster ensuring optimum service levels, global coverage and efficiency to achieve annual strategic business goals

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.