Αγγελίες για θέσεις εργασίας σε Αθήνα

Βλέπετε 116 από τις 210 αγγελίες.
Πανελλήνιες
17 Ιαν
Αθήνα [ΞΥΛΙΝΕΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ]

Μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρίες, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ξύλινων κατασκευών διεθνώς, με Αττική ζητά για μόνιμη πλήρη απασχόληση Τεχνίτες, Μαραγκούς για το εργοτάξιο της στο Εξωτερικό. Η εταιρεία προσφέρει: Μισθό 1845, πλήρης απασχόληση...

... σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, δωρεάν διατροφή, στέγαση και μεταφορικά.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2108145871 εσωτ. 203

Tags:

17 Ιαν
Αθήνα [ΞΥΛΙΝΕΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ]

Μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ξύλινων κατασκευών διεθνώς, με έδρα τον Άγιο Στέφανο Αττικής ζητά για μόνιμη απασχόληση ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΕΜΑΧΙΣΤΙΚΗΣ. Η εταιρία προσφέρει: ● Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών αναλόγως των...

... προσόντων
● Εργασία σε ένα ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον
● Συνεχόμενη εκπαίδευση
● Προοπτικές εξέλιξης
τηλ. 2108145871 εσωτ. 203

17 Ιαν
Αθήνα [ΞΥΛΙΝΕΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ]

Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο των ξύλινων κατασκευών, με έδρα στον Άγιο Στέφανο Αττικής, αναζητά χειριστή CNC για μόνιμη και πλήρη απασχόληση, με σχετική προϋπηρεσία στον κλάδο. Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση του αντικειμένου και εμπειρία σε...

... αντίστοιχη θέση.

Η εταιρία προσφέρει ικανοποιητικές απολαβές, άριστο περιβάλλον εργασίας και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
τηλ. 2108145871 εσωτ. 203

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [HGN International]

Ενδιαφερόμενοι για εργασία στο New Jersey: οικιακοί εργαζόμενοι και κοινωνικοί λειτουργοί (μάγειρες, νταντά, οδηγός, κηπουρός, καθαριστής, ιδιωτικοί δασκάλες). Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι φιλικοί για το παιδί / ασθενής. Οι αιτούντες πρέπει να είναι έτοιμοι...

... να μετεγκατασταθούν στις ΗΠΑ για τουλάχιστον 2 χρόνια.
Θέλουμε επίσης να προσλάβουμε άλλους οικιακούς εργάτες, όπως νταντά, μάγειρες, κηπουρούς και αξιωματικούς ασφαλείας.
Οι υποψήφιοι πρέπει να στείλουν το CV και τη συνοδευτική επιστολή τους για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εργασία και την αξιολόγηση.
Παρακάτω είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνίας για αποστολή cv και ερωτήσεις.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ΓΑΤΣΑ ΓΕΩΡΓΙΑ]

Ο Όμιλος So easy® με 85 εκπαιδευτήρια σε όλη την Ελλάδα, ζητά καθηγητές Ιταλικής Γλώσσας για διδασκαλία στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας. Προσόντα: • Απόφοιτοι Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας • Άδεια διδασκαλίας • Μεταδοτικότητα • Οργανωτικές & επικοινωνιακές...

... ικανότητες
• Ομαδικό πνεύμα
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά

Παροχές:
• Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω, μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Description We are looking for a Finance & Operations Executive to take charge of the financial health of our company by supervising the overall functioning of business operations and procedures. The ideal candidate should be critical thinker, able to have a big-picture perspective, able to analyse situations, determine needs and make decisions geared toward the company's best interests Responsibilities Responsible for the overall well-being of the...

... company's operations and financial status
Oversee and Guide the Accounting Officer
Identify and resolve invoicing issues, accounting discrepancies and other finance related issues.
Monitor the company's performance to identify areas for potential improvement
Review and/or improve procedures to ensure operational efficiency
Monitor P&L and Cash Flow, ensure all expenses are within assigned budgets and maintain relevant cash reserves
Review and analyse sales and financial results and prepare monthly, quarterly and annual reports
Oversee, mentor and communicate the team
Provide insightful information to the owner to aid in long-term and short-term decision making
Contribute operations information and recommendations to strategic plans and reviews

Requirements
University Degree in Business, Operations Management or related field
Previous experience in Jewelry Business will be an important asset
Proven experience with solid knowledge of financial and operational procedures
Healthy mix of hard and soft skills in managing operational activities
Excellent analytical and numerical skills
Strong ethics, with an ability to manage confidential data
Sharp time management skills
Advanced MS Excel and Power Point Presentation skills


Send your Cv at 4u@actionline.gr

Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Description We are seeking for highly motivated individual with previous retail experience preferably gained within a high end or luxury market or working within a customer centric environmen. The ideal candidate should be results driven and able to take charge for the overall store management, enhance customer satisfaction and meet sales goals Responsibilities Complete store administration and ensure compliance with policies and procedures Coordinate...

... with the head office team
Maintain outstanding store condition and visual merchandising standards
In-charge of stock count, control and proper record of all stock movements and inventory
Building and cultivating relationships with customers through personal interaction to build sales and loyalty
Demonstrate knowledge and enthusiasm about high-end jewellery products
Report on buying trends, customer needs etc
Deal with all issues that arise from staff or customers (complaints, grievances etc)
Be a shining example of well behaviour and high performance

Requirements
Proven successful experience in retail preferably in luxury sector
Endeavor to excellence at all times in all occasions & circumstances
Outstanding leadership, problem solving and time management skills
Customer management and organisational skills
Good communication and interpersonal skills
Excellent knowledge of English language (oral, written)
BS degree in Business Administration or relevant field


Send your Cv at 4u@actionline.gr

Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Υπάλληλο Credit Control για λογαριασμό πελάτη της, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις (από και προς τους πελάτες της Εταιρίας) με σκοπό τη συμφωνία υπολοίπου, την...

... ενημέρωση των ληξιπρόθεσμων οφειλών και την ανάλυση της καρτέλας τους.
Είσπραξη των υπολοίπων με στόχο την εξάλειψη των οφειλών στο πελατολόγιο της διαχειριζόμενης λίστας.

Απαιτούμενα προσόντα:
Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και γνώση κάποιου ERP. (Γνώση του ERP της Microsoft (Navision), θα θεωρηθεί έξτρα προσόν)
Άριστες επικοινωνιακές & οργανωτικές ικανότητες
Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)

Παροχές:
Ανταγωνιστικές αποδοχές, bonus βάσει απόδοσης και ασφάλιση
Άριστο περιβάλλον εργασίας
Προοπτικές εξέλιξης

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ]

Ζητείται από τουριστικό γραφείο, οδηγός λεωφορείου για πλήρη απασχόληση. Απαραίτητα Προσόντα: -Δίπλωμα Δ΄΄ κατηγορίας (αντίστοιχο ΠΕΙ) -Γνώση Αγγλικών (γραπτό και προφορικό λόγο) Η εταιρία προσφέρει: -Ασφάλιση ΙΚΑ -Ικανοποιητικές απολαβές -Μόνιμη...

... απασχόληση

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [Freeway Travel]

Υπάλληλος κρατήσεων γραφείου γενικού τουρισμού (Βριλήσσια). Αρμοδιότητες: Κρατήσεις αεροπορικών -ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και ξενοδοχείων. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε ταξιδιωτικό γραφείο και γνώσεις συστήματος ακτοπλοϊκών εισιτηρίων (Liknoss), έκδοση...

... αεροπορικών εισιτηρίων (θα προτιμηθεί γνώστης συστήματος Worldspan), κρατήσεις ξενοδοχείων και καλή γνώση αγγλικών.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ManDynamic]

Η ManDynamic αναζητά Ψήστη-Τυλιχτή για ψητοπωλείο Περιοχή: Ζωγράφου, Αττική Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε ψήσιμο και τύλιγμα γύρου Παροχές: Ωρομίσθιο 5 ευρώ Ασφάλιση Κυλιόμενα ρεπό Ωράριο: 18:00 - 01:00 Πενθήμερη εργασία

16 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global networks of professional firms, which is well known for the ability and professionalism of its people and the quality of its services. Due to continued growth of operations we are seeking to employ a high caliber professional for our Payroll Outsourcing services.   Position Requirements  Reporting to a Manager, the right incumbent will be primarily...

... responsible to assist the Payroll team to ensure performance and continuing growth of the business of our clients. More specifically, the main tasks can be summarized but are not limited to the following: 

Ensures accurate and timely completion of payroll processing, including payroll calculations, data entry, computations, preparation of reports, and issuance of pay slips for multiple clients.
Prepares reports and other deliverables according to client needs.
Liaises with the public authorities in resolving client issues.
Assists in providing easily understood advice on clients' payroll obligations, whether in relation to tax compliance obligations or other various authorities’ registrations.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chains with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 184 franchise stores and more than 14 000 employees.  Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.   Position Requirements Design of internal control framework and risk assessment•Assist...

... the R&C Manager in the scoping analysis on risks and control objectives oAssist the R&C Manager in the scoping analysis on risks and control objectivesoIdentify relevant risks and control objectives and determine whether there are gaps in the internal control frameworkoAdvice and support business in designing / implementing controls to remediate any gaps identified either by R&C or internal / external auditoBuild a solid knowledge of retail processes from a risk and control perspectiveoEnsure all controls required by global policies are implemented in the country and are operating effectivelyoCreates risk awareness and control mindset at all levels in the companyoUnder supervision of the R&C Manager support and challenges local management in risk management and performs risk assessments on specific projectsoSupport External and Internal Audit throughout the execution of audit plans
Monitoring of Key ControlsoProvide assurance testing on the effectiveness of the Internal Control framework for the related operating companyoDiscuss control findings with management and suggest/agree on remediationoSupport business owners in performing impact assessments for control deficiencies.oAssist R&C Manager in facilitating the review and discussion of controls and control weaknesses with External /Internal auditor
Build and maintain a network of internal and external stakeholders and partnersoDevelop and maintain effective relationship with business, discuss control issues and related remediation with businessoChallenge and advise management in mitigation of issues oRegular and effective reporting from and communication with the R&C Manager on status and outcome of the activities

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ]

Ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών και προϊόντων καθαρισμού, ζητά καθαριστές - καθαρίστριες για μερική απασχόληση στην Αθήνα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο που δίνεται, Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00.

16 Ιαν
Αθήνα [awork]

Ζητείται, από καινούρια εταιρεία στην Ελευσίνα για την θέση της ρεσεψιόν, ΝΕΟΣ που να έχει πολύ καλές γνώσεις Computer-Αγγλικών. Πρωινό ωράριο 09:00-17:00. Θα προτιμηθούν όσοι είναι από περιοχές Ελευσίνα-Μάνδρα- Ασπρόπυργο. Τηλεφωνική επικοινωνία τις πρωινές ώρες.

16 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our client a German Logistics company wishes to hire C/E Drivers The right incumbents must be citizens of an EU country and holder of a valid EU passport, speaking well English or German and they have to move permanently to Germany. They must have: Valid C/E driver license 95 Electronic tacho Good command of German or English Our clients offer: Permanent employment. Apartments for employees in every town of Germany the company runs business. Assistance...

... with all the German documents and permits.
3.500 Euro gross salary per month for experienced drivers.
Social insurance.
Productivity bonus.
Overtime payment.

Please send your curriculum vitae in English (or German)

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.