Email Marketing: Πώς θα βοηθήσει την επιχείρηση σου | jobstoday.gr

Email Marketing: Πώς θα βοηθήσει την επιχείρηση σου

By 21/04/2020 Tips

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ψάχνουν συνέχεια νέους τρόπους για την διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Η έντυπη διαφήμιση, πλέον, δεν είναι αρκετή. Έτσι το digital marketing είναι πιο κατάλληλο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Το email marketing είναι από τα πιο γνωστά είδη του digital marketing. Στις επόμενες παραγράφους, θα μάθουμε περισσότερα γι΄ αυτό και για το πώς μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ EMAIL MARKETING ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ

Η χρήση μαζικών emails μίας επιχείρησης για να προωθήσει τα προϊόντα της είναι με απλά λόγια, το email marketing. Στόχος του marketing είναι να δημιουργήσει μία σχέση αφοσίωσης και εμπιστοσύνης μιας εταιρείας με τους πελάτες. Με τα emails ενημερώνονται οι ήδη υπάρχοντες πελάτες για προσφορές προϊόντων ή για εκπτώσεις και προσελκύονται νέοι. H έναρξη του email marketing βρίσκεται στο 1978. Εκείνη την χρονιά, ο Gary Thurek, υπεύθυνος marketing στην εταιρεία Η/Υ Digital Equipment Corportation, με ένα μαζικό email προώθησε τα προϊόντα της εταιρείας του. Η εταιρεία πούλησε πολύ μεγάλης αξίας προϊόντα, μα ο Gary αντιμετώπισε κάποιες κυρώσεις για μη εξουσιοδοτημένη χρήση email.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ

Τα πλεονεκτήματα του email marketing, είναι περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη μορφή του digital marketing. Αυτό συμβαίνει, γιατί είναι μία αρκετά οικονομική λύση, δεν απαιτεί χρόνο και δεν χρειάζεται καθόλου ειδικές γνώσεις. Το μόνο που χρειάζεται για να λειτουργήσει το συγκεκριμένο marketing είναι να γράψεις και να στείλεις emails.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΕΝΟΣ EMAIL ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Επιπλέον, ένα email είναι περισσότερο προσωπικό. Μία διαδικτυακή ή τηλεοπτική διαφήμιση, δεν είναι αρκετά προσωποποιημένη. Όμως, με το email marketing, ο κάθε επιχειρηματίας προσαρμόζει το μήνυμα και το περιεχόμενο ανάλογα με την προτίμηση του κάθε πελάτη. Ένα email είναι και πιο άμεσο. Οι περισσότεροι έχουμε ένα smartphone και μπορούμε ανά πάσα στιγμή, να λάβουμε emails. Έτσι μια επιχείρηση μπορεί να διαδώσει γρήγορα προσφορές τελευταίας στιγμής και οι καταναλωτές να επωφεληθούν από αυτές, διαβάζοντας το email.

ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ EMAIL MARKETING

Οι μορφές του email marketing είναι αρκετές. Έχοντας μια επιχείρηση, μπορείς να απευθυνθείς σε νέους πελάτες με emails καλωσορίσματος. Έπειτα, με την χρήση του newsletter, των τακτικών δηλαδή email μοιράζεσαι τα νέα που έχεις με τους πελάτες. Εσύ αποφασίζεις αν τα newsletter θα είναι καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία. Επίσης, μπορείς να στέλνεις emails στους συνδρομητές σε ξεχωριστές περιπτώσεις. Για παράδειγμα, στις γιορτές, στα γενέθλια κ.λπ. Με αυτό το τρόπο, θα κάνεις τους πελάτες σου να νιώθουν περισσότερο μοναδικοί.

ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ EMAILS

Για να ξεκινήσεις το email marketing, θα πρέπει αρχικά να δημιουργήσεις μια λίστα ανθρώπων που θα δεχτούν τα emails. Για να καταφέρεις κάτι τέτοιο, δημιούργησε μία φόρμα newsletter στο site της επιχείρησης. Έπειτα ζήτησε από τους αναγνώστες – πελάτες να δώσουν το email τους. Για να το κάνουν, πρόσφερε τους μία δωρεάν υπηρεσία. Έτσι, μπορείς να διοργανώσεις ένα διαγωνισμό και να ζητήσεις την συμμετοχή τους, ή να χαρίσεις ένα εκπτωτικό κουπόνι.

ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ EMAIL MARKETING ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Μόλις φτιάξεις την λίστα των emails, εγγράψου σε ψηφιακή email marketing πλατφόρμα. Αυτή χρειάζεται για να μπορείς να στέλνεις χιλιάδες emails χωρίς περιορισμούς. Μία από τις πιο γνωστές email marketing πλατφόρμες είναι η mailchimp.com. Εάν δεν ξεπερνάς τους 2000 subscribers, μπορείς να την χρησιμοποιήσεις δωρεάν. Στην συνέχεια, χρησιμοποίησε την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχεις στο site της επιχείρησης για την αποστολή μαζικών μηνυμάτων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ EMAILS

Έπειτα, πρέπει να κατηγοριοποιήσεις την λίστα των emails που έχεις. Μη ξεχνάς πως πίσω από κάθε ηλεκτρονική διεύθυνση, βρίσκεται ένας άνθρωπος με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Γι αυτό το λόγο, χώρισε τη λίστα σε μικρότερες ομάδες emails με τα ίδια χαρακτηριστικά. Με αυτό το τρόπο, θα μπορείς να έχεις προσαρμοσμένη διαφημιστική καμπάνια για κάθε ομάδα.

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ EMAIL

Το “θέμα” του email είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Το subject line θα κρίνει εάν το μήνυμα θα διαβαστεί ή όχι. Πρόσεξε να είναι μικρό σε έκταση, περιεκτικό και να ελκύει τον αναγνώστη να ανοίξει το μήνυμα. Δεν πρέπει να περιέχει θαυμαστικά ή κεφαλαία γράμματα. Επίσης, προσπάθησε να αποφύγεις λέξεις όπως “δωρεάν“, limited offer“, cheap, “μεγάλη προσφορά“. Αυτές οι λέξεις θεωρούνται spam. Εάν προσπαθήσεις να κάνεις επιθετική πώληση, θα περιοριστούν οι πιθανότητες να διαβάσουν πολλά άτομα το email.

ΣΤΕΙΛΕ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ EMAILS

Είναι απαραίτητο να στέλνεις προσωποποιημένα emails. Θα μπορούσες να αναφερθείς στο κάθε αποστολέα, με την προσφώνηση “κύριος”, “κυρία” ή να αναφέρεις το όνομά του, για καλύτερο αποτέλεσμα. Το ύφος που θα χρησιμοποιήσεις, θα πρέπει να είναι προσεγμένο. Γράψε λιτά, όπως θα έγραφες, αν απευθυνόσουν σε ένα φίλο σου. Αν θέλεις, χρησιμοποίησε χιούμορ. Εάν προκαλέσεις συναίσθημα στον αναγνώστη, τότε το email σου θα είναι περισσότερο αποτελεσματικό.

ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ BULLET POINTS

Οι παράγραφοι θα πρέπει πάντα να είναι σύντομες. Χρήσιμες είναι οι αριθμημένες λίστες και τα bullet points στο περιεχόμενο του μηνύματος. Για να αναδείξεις σημαντικά σημεία του email, χρησιμοποίησε την bold γραφή. Επίσης, γράψε ρήματα που καλούν σε ενέργεια. Αυτά δείχνουν στον παραλήπτη τι πρέπει να κάνει και δημιουργείται μία νοητική εικόνα. Άρχισε το email σου με το ρήμα: “διαβάστε”.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ

Επίσης, φρόντισε να μπορεί ο κάθε συνδρομητής εύκολα να διαγραφεί από την λίστα σου, εάν δεν θέλει να λαμβάνει άλλα emails. Έτσι, σε κάθε email, θα πρέπει να υπάρχει το κουμπί “unsubscribe“. Εάν δεν το κάνεις, τα emails σου θα βρίσκονται στο φάκελο των “ανεπιθύμητων” και οι παραλήπτες δεν θα τα διαβάζουν.

Συνεπώς, είναι σημαντική η χρήση του email marketing. Χάρη σε αυτό, θα αυξηθούν άμεσα οι πωλήσεις μιας επιχείρησης και θα συνεχιστεί η καλή λειτουργία της.

Job Quick Search

Cart

Καλάθι

Κοινοποίηση