Καριέρα

Συνήθειες που μπορούν να «σκοτώσουν» την καριέρα
Tips για ομαλή επιστροφή στην εργασία μετά την γέννα
Τι δεν πρέπει να πεις όσο βρίσκεσαι στην δουλειά
Πώς θα ξεχωρίσεις και θα γίνεις πολύτιμος στη δουλειά
Οι απαραίτητες δεξιότητες για τον σύγχρονο εργαζόμενο
Καριέρα
οι απαραίτητες δεξιότητες για τον σύγχρονο εργαζόμενο | jobstoday.gr

Σήμερα, ο ανταγωνισμός στον χώρο της εργασίας είναι πολύ υψηλός. Πλέον οι εργαζόμενοι για να προσληφθούν, πρέπει να διαθέτουν ένα μεγάλο σύνολο δεξιοτήτων, εκτός από τα τυπικά προσόντα. Η δεξιότητα ορίζεται ως η δυνατότητα του ατόμου χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και χρόνο να επιτυγχάνει κάποιο συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα. Στο σύγχρονο εργασιακό χώρο, οι δεξιότητες που αναζητούν οι … Συνέχεια ανάγνωσης Οι απαραίτητες δεξιότητες για τον σύγχρονο εργαζόμενο

Linkedin: Πώς να δημιουργήσεις ένα ισχυρό προφίλ
Καριέρα
linkedin πώς να δημιουργήσεις ένα ισχυρό προφίλ | jobstoday.gr

Έχεις ολοκληρώσει τις σπουδές σου, έχεις έτοιμο το βιογραφικό και «τρέχεις» από συνέντευξη σε συνέντευξη για να βρεις μία εργασία. Όμως ξέχασες να κάνεις κάτι πολύ σημαντικό: Να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο Linkedin. Είναι απαραίτητος για κάθε εργαζόμενο. Αποτελεί ένα από τα σημαντικά εργαλεία για την εύρεση εργασίας μα και για την ανάπτυξη και την … Συνέχεια ανάγνωσης Linkedin: Πώς να δημιουργήσεις ένα ισχυρό προφίλ

Μήπως έχεις κακό αφεντικό; Πώς θα τον αντιμετωπίσεις
Καριέρα
μήπως έχεις κακό αφεντικό; πώς θα τον αντιμετωπίσεις | jobstoday.gr

Σου αρέσει η εργασία σου, αλλά σε προβληματίζει η σχέση σου με το αφεντικό; Πιστεύεις πως δεν σε συμπαθεί αρκετά; Δεν εκτιμά την δουλειά που κάνεις; Φοβάσαι για τις συνέπειες αυτής της κατάστασης; Θα ήταν υπέροχο, αν μπορούσαμε όλοι, να έχουμε ιδανικές σχέσεις με τους ανωτέρους μας στο εργασιακό χώρο. Δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να … Συνέχεια ανάγνωσης Μήπως έχεις κακό αφεντικό; Πώς θα τον αντιμετωπίσεις

Tips για καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
Καριέρα
Tips για καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών | jobstoday.gr

Πολλές φορές η επιτυχία μιας επιχείρησης, εξαρτάται από την καλή τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών. Όσο καλύτερο είναι το τμήμα της εξυπηρέτησης, τόσο πιο ικανοποιημένοι θα επιστρέφουν στην επιχείρηση οι πελάτες. Οι υπάλληλοι στην εξυπηρέτηση πελατών είναι υπεύθυνοι για την επίλυση ενδεχόμενων προβλημάτων και για την παροχή πληροφοριών. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά tips που θα βοηθήσουν όσους εργάζονται … Συνέχεια ανάγνωσης Tips για καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών

Σελίδα 1 από 1 (42 άρθρα)