Εργασιακά

Βιογραφικό: Τι να γράψετε, αν δεν έχετε προϋπηρεσία
Θέλεις να παραιτηθείς; Κάνε το με επαγγελματισμό
Νέες θέσεις εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Mobbing: Τι είναι και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί
Online επιχείρηση: Πως να ξεκινήσεις και τι να προσέξεις
Εργασιακά
Online επιχείρηση πως να ξεκινήσεις και τι να προσέξεις | jobstoday.gr

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθίζει παρά την σημερινή δύσκολη οικονομικά εποχή. Θέλεις να ασχοληθείς με το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά διστάζεις; Στην συνέχεια του κειμένου, θα παρουσιαστούν ορισμένα βήματα που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια online επιχείρηση. Επιπλέον θα παρουσιαστούν κάποια λάθη που γίνονται συνήθως.

Συνέντευξη εργασίας: Τι να ρωτήσεις για να ξεχωρίσεις
Καριέρα
συνέντευξη εργασίας τι να ρωτήσεις για να ξεχωρίσεις | jobstoday.gr

Σε μία συνέντευξη εργασίας, εκτός από τον εργοδότη, σημαντικό είναι να θέτει ερωτήσεις και ο υποψήφιος. Η έλλειψη ερωτήσεων προς τον μελλοντικό εργοδότη, δείχνει έλλειψη πραγματικού ενδιαφέροντος για τη δουλειά. Κάνοντας ερωτήσεις, φανερώνεται η άποψη, ο δυναμικός χαρακτήρας και η αποφασιστικότητα του υποψηφίου. Εάν θέλεις να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους υποψηφίους, διάβασε τις ερωτήσεις που … Συνέχεια ανάγνωσης Συνέντευξη εργασίας: Τι να ρωτήσεις για να ξεχωρίσεις

Επαγγελματικό προφίλ: Τα λάθη που το καταστρέφουν
Καριέρα
Επαγγελματικό προφίλ τα λάθη που το καταστρέφουν | jobstoday.gr

Η αποδοτικότητα σου στην εργασία είναι πολύ καλή και είσαι πραγματικά ταλαντούχος σε αυτό που κάνεις. Όμως, υπάρχουν συνήθειες που καταστρέφουν το επαγγελματικό σου προφίλ και δεν σε αφήνουν να προχωρήσεις και να εξελιχθείς.  Θα δούμε παρακάτω τα πιο συχνά λάθη που σε δείχνουν λιγότερο επαγγελματία, για να τ’ αποφύγεις.

Δύσκολοι πελάτες; Αντιμετωπίστε τους σωστά
Εργασιακά
Δύσκολοι πελάτες; Αντιμετωπίστε τους σωστά | jobstoday.gr

Μία επιχείρηση οφείλει πάντα να σέβεται τους πελάτες της και να καλύπτει όλες τις ανάγκες τους. Τι συμβαίνει όμως, όταν οι υπάλληλοι, έρχονται αντιμέτωποι με έναν «δύσκολο» πελάτη; Πώς πρέπει ν΄αντιδράσουν; Παρουσιάζονται μερικοί τρόποι διαχείρισης ενός δύστροπου ή δυσαρεστημένου πελάτη, ώστε να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι.

Σελίδα 1 από 1 (42 άρθρα)